You are currently viewing איפה קונים האגי ואגי ומה זה בכלל

איפה קונים האגי ואגי ומה זה בכלל

אז קודם כל כמו שהבטחתי איפה קונים ניתן למצוא האגי ואגי בחנות צעצועים

לינק לקניה https://mtoys.co.il/shop/%D7%91%D7%95%D7%91%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%95%D7%94-%D7%94%D7%90%D7%92%D7%99-%D7%95%D7%95%D7%90%D7%92%D7%99

עוד לינק למלא מוצרים של האגי ואגי וקצת היסטוריה על האגי ואגי

https://mtoys.co.il/tag/%d7%91%d7%95%d7%91%d7%aa-%d7%94%d7%90%d7%92%d7%99-%d7%95%d7%95%d7%90%d7%92%d7%99/

מה זה האגי וואגי ומאיפה הוא צץ

Poppy Playtime הוא משחק וידאו אימה הישרדות שפותח ופורסם על ידי מפתח אינדי MOB Games. הפרק הראשון שוחרר ב-Steam עבור Windows ב-12 באוקטובר 2021, והפרק השני שוחרר ב-Steam עבור Windows ב-5 במאי 2022 כתוכן להורדה. בשנת 2022 שוחררו גם גרסאות של המשחק עבור אנדרואיד ו-iOS.

המשחק עוסק בעובד לשעבר שמבקר במפעל נטוש לצעצועים לילדים שהיה בבעלותה של Playtime Co.,

10 שנים לאחר שעובדיו נעלמו ללא עקבות. המשחק משוחק מהגוף הראשון. ככל שהשחקן מתקדם, הוא צריך לפתור חידות שונות.

פרק ראשון במשחק

הגיבור מקבל חבילה עם קלטת וידאו, שעליה מופיעה תחילה פרסומת לבובה של פרג וסיור במפעל הצעצועים, ואז הפרסומת מסתיימת בפתאומיות. לשחקן מוצג גרפיטי המתאר פרג ומכתב מעובדים שנעלמו לפני 10 שנים המבקשים מהם למצוא פרח. לאחר מכן, השחקן עובר למפעל צעצועים נטוש. לאחר פענוח הקוד לדלת המאובטחת, הוא צופה בקלטת וידאו המציגה אותו עם תיק הגב של GrabPack.

פותח את הדלת לאולם הראשי של המפעל, הוא נתקל בהאגי וואגי, יצור דמוי אדם גדול, הקמע של החברה, המוצג במרכז האולם. לאחר ניסיון לפתוח את הדלת באולם הראשי, החשמל נכבה לפתע, מה שמאלץ את השחקן להחזיר את החשמל לחדר החשמל.

עם החזרה לאולם המרכזי, השחקן מגלה שהאגי וואגי נעלם ממושבו. לאחר החזרת החשמל ללוח הבקרה כדי להפעיל את העגורן העילי ולהסיר את הזרוע הימנית של הגראפ, השחקן נכנס לקטע 'הפוך לחבר'. האג'י וואגי מופיע פתאום במסדרון ורודף אחרי הדמות הראשית. לאחר שהגיע למבוי סתום, השחקן שובר חלק מהמסוע, והאגי וואגי נופל לתוך הצוק. מאוחר יותר, השחקן מוצא בובת פרג בקופסה ופותח אותה.

פרק שני

לאחר ששחרר את פופי מהקופסה, הגיבור חוקר את בניין המפעל ומוצא את משרדו של אליוט לודוויג, מייסד Playtime Co. נכנס לפתח המשרד, הוא פוגש את פופי, שמודה לו על ששחרר אותו ומציע לעזור לו להימלט מהמפעל על ידי מתן הקוד להפעלת הרכבת. עם זאת, משהו תופס אותה וגורר אותה עמוק יותר לתוך המפעל. כאשר השחקן נכנס לתחנת המשחקים שבה נמצאת הרכבת, הם נתקלים ב-Mommy Long Legs, צעצוע מתיחה שמחזיק את פרג ולוקח את הזרוע האדומה של תרמיל ה-GrabPack של הגיבור. היא מאתגרת את הגיבור להשלים שלושה משחקים בתחנת המשחקים. אם ינצח, היא תיתן בתמורה את הקודים לרכבת, אך מאיימת להרוג אותו אם לא ימלא אחר הכללים. בזמן שהם עושים את דרכם במפעל, השחקן יוצר יד ירוקה עבור GrabPack, המאפשרת לו להחזיק זמנית מטען חשמלי.

הגיבור מקבל שני חלקי קוד לרכבת ובורח במהלך המשחק השלישי על ידי בריחה לתוך המנהרות מתחת למפעל. אמא זועמת מאשימה אותו בבגידה ורודפת אחריו ברחבי המפעל עד שהיא נהרגת על ידי מטחנה תעשייתית. גופה נגרר משם על ידי אב הטיפוס. הדמות הראשית מקבלת את החלק השלישי של הקוד לרכבת. כשהוא מוצא את פרג סבוכה ברשת, הוא משחרר אותה. לאחר מכן הוא עולה על רכבת כדי לברוח. עם זאת, פופי מאטה את הרכבת, ואומרת שהיא לא יכולה לתת לה לעזוב עדיין בגלל מה שקרה במפעל, שהיא רוצה לתקן את הדברים, ושהיא ידעה שהגיבורה יכולה להתמודד עם הכל. הרכבת יוצאת מהפסים ליד שלט המפנה ל"גן ילדים" (Eng. Playcare).

אז כמה סרטונים מיוטיב על האגי וואגי

השיר של האגי וואגי

סערת הבובה של האגי ואגי סתם או שבאמת ילדים מספרים שהם אוהבים וצוחקים ממנו

 5 עובדות על האגי ואגי