You are currently viewing פורים 2024 – מתי לקנות תחפושות?

פורים 2024 – מתי לקנות תחפושות?

פורים 2024 – מתי לקנות? מה אם יהיה סגר? ומהן התחפושות שמסתמנות כמובילות השנה

מתי כדאי להתחיל לקנות תחפושת?

פורים 2024 אומנם חל השנה רק באמצע מרץ אך מתקרב אלינו בצעדי ענק, החג האהוב שהיינו פעם מתכוננים שפעם היה מאוד פשוט הפך להיות פרויקט של ממש.

בעבר בילדותינו כמו שכל אחד זוכר, מבחר התחפושות היה יחסית דל, כ-30-40 דגמי תחפושות היו נמכרים בחנויות הצעצועים ותמיד ההורים היו מוציאים אותנו כמה ימים בודדים לפני החג כדי לבחור תחפושת בחנות.
כל אחד מאיתנו התחפש לדמות מסוימת מספר פעמים או קיבל תחפושת מאיזה בן דודה שהתחפש אליה לפני כמה שנים.

היום המשחק שונה לגמרי!! פורים הפך להיות פרויקט של ממש, כל ילד רוצה להתחפש למשהו סופר מיוחד שיבדיל אותו משאר חבריו, מבחר התחפושות גדל באלפי אחוזים וקיימים היום מאות אם לא אלפי דגמי תחפושות בכל מיני איכויות ועיצובים שונים ועם כל זאת זמן רכישת התחפושת מתארך משנה לשנה.
אם בעבר חנויות תחפושות היו מציגות את מלאי פורים כחודש לפני החג, היום אם תרצו להנות ממבחר רחב ומלאי גדול, תצטרכו לרכוש תחפושת כבר 2-3 חודשים לפני החג.

חנויות רבות מציגות את התחפושות באתרי האינטרנט כ- 4-5 חודשים לפני החג לשם שלקוחותיהם יוכלו לשריין את התחפושת מראש ולקבל באמת מה שירצו ובמידה המתאימה.

המלצתנו!! רכשו תחפושות כבר בחודש ינואר או לכל היאוחר פברואר, מלאי תחפושות נגמרים במהרה ע"י אנשים שכבר הבינו את הטריק – תקדימו ותקבלו מה שתרצו, תתעכבו קצת ותצטרכו להתפשר.

מכירה מוקדמת של תחפושות

פורים וקורונה!

שנה שעברה פורים היה המבחן הגדול, היו המון היסוסים לגבי התנהלות החג בצל הקורונה.
למי שזוכר בפברואר 2021 היה סגר שהטיל צל על החג, הרבה חששו שלא יתקיים ושילדים לא יתחפשו בבתי הספר, אך 3 ימים לפני החג אושרה כניסה לחנויות ולקוחות נהרו וחיכו בתורים ענקיים בשביל לבחור תחפושת לילדיהם, לעומת כאלו שהיו יותר אופטימיים והזמינו תחפושות חודשים לפני.

משנה שעברה למדנו ששמחת החג חזקה מהכל, ואנשים בכל הארץ היו רעבים לשמחה הזו, גם אם הילדים לא היו מתחפשים בבית הספר (במידה והיה סגר) אז היו מתחפשים בבית, עושים מסיבות פרטיות וביתיות או יורדים לגינה השכונתית, הכל בשביל לעשות קצת שמח ולפזר את צל עננת הקורונה והבידודים.

השנה 2024 בשל התלבטויות האומיקרון ומה יהיה בפורים חלק מחנויות הצעצועים צמצמו את מלאי התחפושות מחשש לבעיה במכירתן, לעומת חנויות אחרות, אופטימיות יותר שממשיכות להציג מבחר גדול בתקווה למשוך את הלקוחות אליהן.

אם תשאלו אותנו, רוח החג חיה ובועטת ואין כח שבעולם שיכול לעצור אותנו מלשמוח, בין אם זה בכיתה, בפארק, בשכונה או אפילו בבית עם המשפחה ולכן צאו ורכשו תחפושות ואביזרים ושמרו מקום קטן לשמחה בלבכם גם אם ענן האומיקרון קרב ובא.

תחפושות השנה!!

בכל שנה אנחנו מנסים להמר על התחפושות המנצחות שיהיו לשנה הקרובה, ולאחר ביקור בחדרי תצוגה של הספקים המובילים הגענו למסקנות הבאות:

משחקי הדיונון

כל שנה יש תחפושת שנראה כאילו תעקוף משמעותית את כל התחפושות האחרות, שנה שעברה זו הייתה תחפושת המונגאס וסוניק, לפני שנתיים פורטנייט ובית הנייר והשנה מסתמן שהתחפושת המובילה תהיה תחפושת החיילים האדומים של משחקי הדיונון שרצה ב-NETFLIX.
התחפושת מגיעה בצורת אובראול אדום עם חגורת קליפס ומסיכה לבחירה (צורת עיגול, ריבוע או משולש), מתאימה מגילאי 5 ועד לגילאי בוגר ונמכרת בין 149-219 תלוי באיכות התחפושת.

קוקומלון

תחפושת חדשה ומדליקה לתינוקות המגיעה בצורת אובראול עם כובע מסיכה חמוד לפעוטות מבית שושי זוהר ובהשראת סדרת הילדים האהובה קוקומלון.
לפי תחזיות מכירת צעצועי קוקומלון השנה נראה כי תחפושת זו היא משהו מבטיח.

תחפושות מארוול ושאר גיבורי העל

כמו בכל שנה גם השנה גיבורי העל של מארוול מככבים ונמכרים הרבה במכירות המוקדמות, מה שיפה שזה שאם פעם היו לנו 4-5 גיבורי על לבחור מהם, היום ישנם יותר מ-20 גיבורי על וגיבורות על שילדינו יכולים להתלבט במי לבחור.
מה שראינו שנה שעברה וגם במכירות המוקדמות השנה שישנם גיבורי על "חדשים" יותר (בניגוד לוותיקים – ספיידרמן, סופרמן, באטמן..) שתופסים תאוצה, גיבורים כמו הפנתר השחור, וונום, שאזאהם, פלאש ועוד..

וביננו, איזה חג יותר מתאים מפורים בשביל לממש אחת לשנה את הפנטזיה שלנו לכוחות מיוחדים וחליפה עם גלימה?

סקיי היי פסטיגל

גם השנה נראה כי הפסטיגל יתפוס נפח יפה במדפי החנויות, הפסטיגל עתיר הכוכבים שילדינו ואפילו אנחנו אוהבים מציג תחפושות יפהפיות של מלאכים בלבוש מגניב שהרבה ילדים ירצו היישר מבית היוצר של שושי זוהר.
הפסטיגל השנה שיצא בהמון הופעות והגיע להרבה ילדים אכן יצר באזז שנראה אותו השנה בא לידי ביטוי בתחפושות בבתי הספר ובהופעות העיר, הרבה מלאכים מהיי פסטיגל יבלטו בקהל התחפושות.

חוץ מתחפושות אלו ישנו כמובן מבחר עצום של תחפושות שתראו השנה, תחפושת עוגת יום הולדת, תחפושת איש סומו מתנפח, נינג'ות מיוחדות, תחפושות של מאכלים, פירות וירקות, תחפושות מפחידות ועוד…
הכי חשוב שתזיזו את עצמכם/ן ותתחילו לחפש את התחפושת שהכי תאהבו כבר מעכשיו, לא כדאי לחכות לחודש לפני החג כי אז רוב התחפושות השוות יגמרו..

קטלוג תחפושות הגדול במדינה