You are currently viewing תכונות של צעצועי בקוגן החדשים 2020

תכונות של צעצועי בקוגן החדשים 2020

  • קטגוריה:בקוגן

צעצועי בקוגן חדשים 2020

הקולקציה החדשה של צעצועי בקוגן 2020 תצא למכירה בקרוב מאוד! ביוני השנה תופיע בחנויות עונה בשם Bakugan: Armored Alliance. שפירושו "Bakugan: Armored Alliance". משחק זה לבנים כבש מזמן את העולם וכעת הוא עובר לרמה חדשה! במה הצעצועים הללו יהיו שונים מהקולקציה הקודמת בשנת 2019? האריזה של באקוגן החדשה תשתנה, היא תהיה מגולפת יותר בצורתה וצבעי העיצוב דומים למתכת – אשליה של שריון.

נראה גם לוגו מעודכן עם שם העונה. בקוגני עצמם יהפכו למפורטים עוד יותר. היצרן עלה על עצמו. נראה כי הפיכת היצורים של אותם יצורים פנטסטיים למגניבים עוד יותר הייתה פשוט בלתי אפשרית. אבל בעונה החדשה תהיה לנו הוכחה להיפך. ציור בהיר, צורה משופרת ומנגנון הרכבה מתקפל.

מאפיינים כאלה יכבשו מישהו! תווים חדשים יופיעו. בנוסף לדמויות המוכרות מהעונה "Bakugan: Planet Battle", נראה כמה וכמה חדשים. לדוגמא, הספינקס הזהב והדרקוניד הקריסטל האולטרה-נדיר.

ההבדל החשוב ביותר הוא בעונת 2020. בקוגן: שריון הברית, לדמויות יהיה נשק! שמו הנוסף הוא Baku-Gear (Baku-Gear). זה לא קרה בשום אוסף. במשך כל שנות קיומם של הצעצועים האלה! והם קיימים מאז 2007. כן, כן, אז נולד בקוגני. מה זה באקו-גיר וכיצד ליישם אותו? Baku-Gir הוא מכשיר מיוחד המגדיל את חוזקו של Bakugan.

הוא גם, כמו כדור מתחלף, מוצג בזכות המגנט שבתוכו. ניתן להשתמש בבאקו-גיר כאשר בקוגן נפתח והרים את באקו-קור עם אייקון נשק. באקו-קור הם משושים מתכתיים המפעילים את תהליך שינוי הדמות. יש להציב את באקו-גיר מלמעלה על באקוגן שנפתח והנשק יתגלה גם כן. כעת נותר לתמצת את כל מדדי הכוח: כוח בקוגן, כוח באקו-קור וכוח הנשק. אם בעונה הקודמת הוסיפו השחקנים 2 אינדיקטורים בלבד (באקוגן ובאקו-קור), אז באוסף 2020, השלישי נוסף – הכוח של באקו-גיר. זה תוסף זה שמגדיל באופן לא מציאותי את סיכויי הזכייה!

נזכיר שבשביל המשחק הקלאסי נגד יריב, אתה צריך 3 באקוגן, 3 קלפי תווים ו 6 באקו-קור. ובהתאם לכללי המשחק החדשים, השחקן יכול לקחת גם את הנשק של באקו-גיר ואת המפה שלו בנוסף לכל השאר.

על מפת הנשק מצוין חוזקה. אתה מוכן עכשיו לרמת הקרבות הבאה! טבלו את עצמכם ביקום הקסום והראו מיהו לוחם בקוגן החזק ביותר! עקוב אחר החדשות ואל תפספס את ההזדמנות לקנות את באקוגן מקולקציית Bakugan: Armored Alliance החדשה. 

איפה לקנות בקוגן

איפה לראות בקוגן? 

ניתן לראות בסלקום TV